"Kako potrošači razmišljaju?" Nova radionica VE-GO-RA-e daje odgovore za prilagodbu novim tržišnim potrebama
Ponašanje potrošača mijenja se ovisno o kretanjima na tržištu, a danas promjene izaziva pandemija te nove generacije mladih ljudi s obzirom na to da oni imaju neke potpuno drugačije poglede i motive kada je u pitanju proces kupovine.
Što je uopće ponašanje potrošača? Zašto nam je važno? Kako ponašanje potrošača utječe na kupovinu i kreiranje potražnje? Jesmo li uvijek spremni prihvatiti naše kupce? Očekujemo od njih da prihvate nas ili se mi prilagođavamo njima?
Na sva ova pitanja odgovore nudi nova radionica VE-GO-RA-e pod nazivom “Kako potrošači razmišljaju – prilagodite poslovanje" koja će se održati u četvrtak, 4. studenog, online, u 12 sati.
Radionica daje uvid u nove generacije i psihološki element ponašanja potrošača, sve s ciljem transformiranja poslovanja i prilagodbe novim tržišnim potrebama.
-S obzirom na to da radionicu organiziramo i financiramo u sklopu projekta “Poduzetnički info”, radionicu ne naplaćujemo- ističu organizatori.
Prijaviti se možete ovdje.