°C 17

Rukomet svima - i u doba korone

10.04.2020.

Damir Žbulj

Svjetska pandemija koronavirusa zaustavila je sva natjecanja, a ova prisilna pauza ima veliki utjecaj ne samo na profesionalne, nego i na mlade sportaše, kojima je u neku ruku usporen razvoj i napredak, kroz zajedničke treninge i utakmice. 

Volju za treningom nitko im ne može oduzeti, a ostati u formi i pridržavati se uputa svojih trenera pokušavaju u svojim domovima.

"Naš odgovor pandemiji je #samojako i #trening - zato klinci, i oni koji se osjećaju tako, prilagodite se, ostanite doma i pratite video školicu našeg trenera mlađih dobnih kategorija Hrvoja Cekovića."

 

"Ponovite vježbe 3-4 puta s pauzom od 10-15 sekundi između vježbi. Vježbe istezanja obavezno dodajte između vježbi zagrijavanja i snage te na kraju treninga."


"Nećemo vas provjeravati, ali ako snimke domaće zadaće pronađemo u komentarima, bit će nam drago," poruka je iz HRK Gorica.

Rukomet svima, rukomet za djecu i mlade projekt je HRK Gorica, uz partnerstvo velikogoričkog ŽRK Udarnik, sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda Europske unije.

"Zbog novonastale situacije naši treneri će se potruditi virtualno (i prilagođeno) raditi ono što inače rade u dvorani: predložiti će aktivnosti i vježbe za zatvorene prostore i dvorišta, zanimljive tekstove o rukometnoj igri, bontonu i pravilima, članke o osnovnoj građi tijela, o najčešćim rukometnim ozljedama i njihovim uzrocima... kako bi svi mladi igrači što više fizički i mislima ostali uz rukomet."

"Budimo zajedno bez obzira na socijalnu distancu!"

Za trening stabilizacije koji je prilagođen mlađim kadetima i kadetima prvo se zagrijte 10 minuta (kao na treningu u dvorani u krugu, ali bez dvorane), zatim se 20 minuta stabilizirajte:
10 sekundi svaki položaj, 2 ponavljanja, pauza između ponavljanja 30 sekundi (kada se radi s 3 oslonca, ruka ili noga u zraku, naizmjenično lijeva-desna, 2 puta)
pauza između promjene vježbe od 1 minute
​Finiširajte istezanjem od 10 minuta kako vas je pokazao trener Marinko.

Stabilizacija je bitna - vi ste sami svoji statičari

Za #trening br. 4 zvan školica trčanja, upute su jednostavne:
- uvod: zagrijavanje 10 minuta
- škola trčanja: svaku vježbu ponoviti dvaput, izmedu ponavljanja pauza od 30 sekundi, a izmedu vježbi od minute
- kraj: istezanje 10 minuta.
Ako nemate čunjiće, slobodno iskoristite tenisice, plišance ili što god vam padne na pamet

#nemapredaje #rukometsvima #ostanidoma

• Zagrijavanje 10 minuta
• Glavni dio
1. jumping jacks - 30 sekundi
2. burpees - 30 sekundi
3. visoki skip - 45 sekundi
4. plank - 45 sekundi
5. iskorak prednji - lijeva i desna noga, 10 ponavljanja svaka
6. trbušnjaci - 30 sekundi
7. mountain climbers plank - 30 sekundi
8. zadnji iskorak - lijeva i desna noga, 10 ponavljanja svaka
9. čučnjevi - 30 sekundi
10. sklekovi - 15 ponavljanja
11. leđnjaci - 30 sekundi
- između svake vježbe napravite pauzu 60 sekundi
- ukupno trajanje 20 minuta
• istezanje 10 minuta - 20 sekundi

#nemapredaje #rukometsvima #ostanidoma