Novosti Sport Događanja

VG Čistoća poslovnim korisnicima: Za umanjenje računa potrebno poslati zahtjev, u suprotnom usluga se redovno naplaćuje

01.04.2020. / Petar Brnada

Kao što smo pisali u utorak, VG Čistoća donijela je odluku o umanjenju računa svim pravnim subjektima kojima je odlukom Stožera privremeno onemogućen rad te im je naloženo zatvaranje objekata iz kojih obavljaju svoju djelatnost, pa sada iz gradskog poduzeća upućuju poziv svim takvim poslovnim korisnicima da ih obavijeste te im pošalju ispunjeni zahtjev.

-Ukoliko ste privremeno zatvorili svoj objekt te Vam nisu potrebne usluge zbrinjavanja otpada VG Čistoće d.o.o. molimo da nas o tome obavijestite kako bi umanjili Vaše račune za vrijeme trajanja ovih mjera- priopćili su iz VG Čistoće.

Na poveznici OVDJE preuzmite „ZAHTJEV za umanjenje cijene javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada“ koju ispunite te zajedno s dokazom privremenog prestanka rada (ispis iz e-Porezne ili neki drugi dokaz o privremenom prestanku rada gospodarskog subjekta) dostavite na email: odjava@vgcistoca.hr do 7. travnja 2020. godine.

-Navedeni ZAHTJEV za umanjenje cijene javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada nam je potreban kako bi umanjili Vaše račune za mjesec ožujak proporcionalno broju dana koji ste radili, te kako Vam do ponovnog otvaranja Vaših djelatnosti ne bismo naplaćivali odvoz otpada- poručili su iz VG Čistoće.

Poslovnim subjektima koji ne dostave traženi Zahtjev i dokaze o privremenom prestanku rada usluga se redovno naplaćuje.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i vrijedi do opoziva Odluke Stožera za civilnu zaštitu o privremenom zatvaranju dijela pravnih subjekata, napomenuli su iz VG Čistoće.

Podijeli