Novosti Sport Događanja

Tradicionalno je IN: U sklopu projekta osmišljena i promotivna strategija za Turopoljski grunt obitelji Dianežević

26.04.2022. / Petar Brnada

U projektu Hrvatskog agroekonomskog društva (HAED), financiranog od strane Grada Zagreba u sklopu Javnog natječaja za dodjelu potpore za programe/projekte udruga, studenti već drugu godinu zaredom rade na osmišljavanju promocija agroturističkih gospodarstava.

Projekt Tradicionalno je IN je projekt koji je prvi put proveden 2020. godine. Projekt ima za cilj istaknuti i popularizirati vrijednosti i običaje našeg ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze. U provedbu projekta su aktivno uključeni mladi/studenti koji izrađuju prijedlog promocije odabranih agroturističkih gospodarstava.

Nama je posebno zanimljivo da je u sklopu projekta osmišljena i promotivna strategija za Turopoljski Grunt obitelji Dianežević iz Velike Gorice, koja je dostupna OVDJE.

Do sada je u projekt bilo uključeno 13 studenata, koji su zajedno sa svojim mentorima, članovima Hrvatskog agroekonomskog društva sudjelovali u provedbi projektnih aktivnosti za ukupno 5 agroturističkih gospodarstava: OPG Tomurad (Popovec), OPG Mario Romulić – Čudesna šuma (Bilje), Seoski turizam Rakić (Čabraji), Turopoljski grunt obitelji Dianežević (Velika Gorica) i Hostel Baške Oštarije (Baške Oštarije).

Studenti i mentori dolaze s tri visoko obrazovne institucije koje školuju agrarne ekonomiste, a to su Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek te Visoko gospodarsko učilište u Križevcima.

U sklopu projekta Tradicionalno je IN studenti istražuju gastronomsku baštinu i običaje kraja u kojem se nalaze odabrana agroturistička gospodarstva te izrađuju promotivne strategije tih gospodarstava uvažavajući obilježja kraja. Cilj je javnosti, a posebice mlađoj populaciji približiti ruralne tradicijske vrijednosti kroz kanale komunikacije koji su bliski toj generaciji.

Izrađene strategije studenti prezentiraju na završnom skupu, koji se već dvije godine održavao u prosincu. Iz HAED-a najavljuju da će se projekt nastaviti, što čini priliku za kreiranje novih promotivnih strategija za druga agroturistička gospodarstva, ali i za aktivno uključivanje novih studenata u zajednici.

Studentske aktivnosti projekta Tradicionalno je IN doprinose popularizaciji gastronomskih specijaliteta, običaja i tradicije ruralnog kraja. Osim toga, ovakav koncept povećana svijest zajednice, posebice mladih o važnosti očuvanja tradicijskih vrijednosti i običaja.

Više o projektu Tradicionalno je IN možete pročitati na stranicama HAED-a.

Galerija slika

Tradicionalno je IN: U sklopu projekta osmišljena i promotivna strategija za Turopoljski grunt obitelji Dianežević

Podijeli