Uz "Goričanku" se gradi šoping centar: Poznato je kako će izgledati i što će sve nuditi
Pokraj zgrade komunalnog centra VG Goričanka uskoro će niknuti shopping centar, točnije maloprodajni park STOP SHOP koji će se smjestiti na mjestu nekadašnjeg Elektrokontakta čiji su objekti u rušenju zadnjih mjeseci. Riječ je o zemljištu nešto većem od 24.000 kvadratnih metara, a velikogorički STOP SHOP bit će peti u Hrvatskoj jer su takvi maloprodajni parkovi već ranije otvoreni u Osijeku, Valpovu, Našicama i Ludbregu.
STOP SHOP retail parkovi locirani su na odličnim pozicijama u gradovima, s lakim pristupom i dobrom povezanošću javnim prijevozom do svih dijelova grada. U Osijeku je trenutno 12, a u Valpovu 10 zakupaca, koji svojim kupcima nude proizvode širokog raspona – od mode i namještaja, do kućanskog tekstila i dječje opreme.
U novi shopping centar u Velikoj Gorici trebala bi stići veća trgovina koja će se prostirati na 2.250 kvadrata, a kako doznajemo riječ je o prvoj trgovini Plodina koja se otvara na širem velikogoričkom području. Uz Plodine, svoje mjesto u centru trebala bi pronaći i trgovina Muller, a u novom šoping centru smjestit će se ukupno 14 raznih trgovina među kojima su i one s obućom i odjećom. Maloprodajni park imat će i caffe bar te, naravno, veliko parkiralište s ukupno 330 parkirnih mjesta.
Prema izjavama investitora, provedene studije potvrdile su da postoji potreba za više od 20 maloprodajnih parkova u Hrvatskoj te su potaknuti tim saznanjima, odlučili osigurati 22 atraktivne lokacije za razvoj maloprodajnih parkova. Građevinske lokacije akvizirane su putem uspješne suradnje investitora, austrijskog Immofinanza, s tvrtkom ENS d.o.o. u vlasništvu Zlatka Canjuge i Martine Novosel. Ukupna akvizicija iznosila je oko 80 milijuna eura.
-U našim tržišnim analizama usredotočili smo se na srednje velike gradove kako bismo lokalnom stanovništvu osigurali mjesto na kojem mogu pronaći sve što im je potrebno bez odlaska u velike gradove. Budući da maloprodajni parkovi imaju važnu ulogu u lokalnoj opskrbi, želimo donijeti iskustvo pristupačne kupovine u još više gradova. U idućih tri do pet godina planiramo investirati otprilike 250 milijuna eura kako bismo broj lokacija STOP SHOP-ova u Hrvatskoj povećali s trenutnih četiri na više od 20 lokacija- rekao je za tportal direktor Immofinanza Dietmar Reindl.