
Kulinarska radionica sa Špičekom i Lajtmanom: „Turopoljska svinja mora postati prepoznatljiv brend na menijima restorana“
S ciljem da turopoljska svinja postane prepoznatljiv brend prisutan na menijima restorana, Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Veleučilištem Baltazar iz Zaprešića organizirala je kulinarsku radionicu koju su vodili ugledni hrvatski kuhari Tomislav Špiček i Raul Lajtman.
Turopoljska svinja jedan je od simbola Turopolja, ali i veliki potencijal za razvoj poljoprivrede i turizma u našem kraju. Ona ne podnosi industrijski uzgoj u zatvorenom već treba šumsku ishranu i mnogo kretanja, a da dosegne zrelost trebaju joj pune dvije godine. Međutim, upravo te činjenice ovu pasminu svinja čine vrlo cijenjenom – pogotovo iz gastronomskog kuta.
Gradonačelnik Krešimir Ačkar koji je prisustvovao kulinarskoj radionici podsjetio je da Grad Velika Gorica i Plemenita opčina turopoljska zajedno provode programe poticanja uzgoja turopoljske svinje i plasmana proizvoda od njezina mesa.
-Ulaganje u znanje svakako će doprinijeti lakšem ostvarivanju zacrtanih ciljeva i ubrzanom razvoju turizma Zagrebačke županije koji iz godine u godinu bilježi rast posjetitelja, ali i broj aktivnih dionika u turizmu te turističkih proizvoda koji su postali prepoznatljivi. Podizanje kvalitete cjelokupne destinacije jedna je od primarnih zadaća, a ulaganjem u obrazovanje kao i u provođenje projekata sigurnije kročimo prema našim ciljevima - naglasila je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.
Galerija slika

Savršena Velika Buna stavila jednu ruku na pehar, u nedjelju je Opatija domaćin u Pokupskom

Policija idući tjedan pojačano nadzire brzinu kretanja vozila

Ščitarjevo na korak od titule, Smajić prvi topnik MNL VG Sjever dva kola prije kraja

Šahistica Marta Trgovac iz „Poleta“ osvojila titulu juniorske prvakinje

Zadnji ovogodišnji BUŠ KUŠ uz tortilje, koktele, Turopoljsko pivo i kino pod zvijezdama

Breška liga stiže na Strezojevo: Može li Dubranec zaustaviti šampionski pohod Velike Bune?
