°C 4

Kako se snalazite u online komunikaciji s klijentima? VEGORA poziva poduzetnike na novu radionicu

21.01.2021.

Petar Brnada

Velikogorička razvojna agencija VEGORA poziva poduzetnike na radionicu „Online komunikacija s klijentima“ koja će se održati u sklopu projekta Poduzetnički info kojeg je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Kako se snalazimo u online komunikaciji? Koliko nam treba da odgovorimo klijentima na upit postavljen na društvenim mrežama ili mejlom? Koliko smo sami spremni čekati na online odgovor, prilikom traženja neke usluge ili proizvoda?

Ovo su samo neka od pitanja koja želimo dotaknuti na radionici “Online komunikacija s klijentima” koja će se održati u ponedjeljak, 25. siječnja, s početkom u 16:30 sati.

Radionica se održava online i traje do 120 minuta, a kako kažu iz VEGORA-e cilj je osvijestiti zahtjevnost on-line poslovne komunikacije i prezentirati relevantna rješenja, imajući u vidu aktualne trendove i očekivanja klijenata.

Komunikacija s postojećim i potencijalno budućim klijentima jedan je od najbitnijih elemenata uspješnog poslovanja. Kvalitetna poslovna komunikacija doprinosi poduzetniku u kreiranju pozitivne reputacije, kredibiliteta, a onda i poslovnih prilika. Svi poduzetnici na neki način komuniciraju s klijentima. Pojam poslovne komunikacije nikako nije nešto novo. Međutim, ono što je novijeg datuma je digitalna poslovna komunikacija, ističu iz VEGORA-e.

-Nemojmo smetnuti s uma da u svakoj sekundi, na Google je postavljeno 40 000 novih upita. Za neki od tih upita možda je usluga vašeg poslovanja upravo onaj odgovor koji se traži! Vidimo se on-line- poručuju iz goričke razvojne agencije.

Prijaviti se možete OVDJE, a upute o pristupu online radionici bit će vam dostavljene po prijavi.