Novosti Sport Događanja

KUD Čiče među 20 najuspješnijih udruga u Hrvatskoj: Evo kako su prezentirali svoj rad

14.01.2022. / Maja Peranić

Stručni žiri natječaja za izgradnju fundraising kulture u Hrvatskoj „Žuta točka“ odabrao je udruge koje su video uradcima najbolje predstavile misiju i viziju svoje organizacije, a među 20 odabranih ih cijele Hrvatske našlo se i Kulturno umjetničko društvo "ČIČE" Novo Čiče.

Kroz video od 90 sekundi uspjeli su prikazati svo bogatstvo svojeg dugogodišnjeg rada u kojem sudjeluju brojni njihovi članovi od onih najmlađih do najstarijih.

-Cilj je bilo da u 90 sekundi prikažemo što društvo radi i na taj način potaknemo da uđemo u uži izbor u natječaju, a videom smo uspjeli prikazati sve sekcije od onih najmlađih od 2 godine do najstarijih s 75 godina. Zbog sve raznolikosti koje društvo radi dodali smo u video i tkanje i vez te smo izabrani među 20 društava u cijeloj Hrvatskoj. Sada nam slijedi edukacija od 30 sati i na kraju završno predstavljanje prema potencijalnim donatorima koji bi prepoznali naš rad i potpomogli ga-rekao nam je Stipo Duvnjak, predsjednik KUD-a Čiče.

Autorica videa koji ih je plasirao među najbolje je voditeljica Društvenog centra Novo Čiče Petra Batelja Majić, dok je za montažu zaslužan Mario Žilec.

Projekt Žuta točka, pokrenut prošle godine u suradnji Hrvatske zajednice županija i Mladenke Majerić, u partnerstvu sa Zakladom Konrad Adenauer i uz podršku Ureda za udruge Republike Hrvatske i Udruge gradova u Republici Hrvatskoj, ima za cilj otvoriti javni dijalog u važnosti fundraisinga kao održivog načina financiranja organizacija.

-Cilj nam je stvoriti platformu za kvalitetnu raspravu o tome koliko fundraising može značiti za razvoj i promjene tamo gdje je najvažnije – u lokalnoj zajednici. Jer čvrsto vjerujemo u bottom-up pristup i činjenicu da velike stvari započinju onim malima-ističe predsjednik Hrvatske zajednice županija i župan Brodsko-posavske županije Danijel Marušić.

U sklopu projekta „Žuta točka“ proveden je natječaj kroz koji su udruge video uradcima predstavljale svoj utjecaj na lokalnu zajednicu, a žiri je odabrao one najbolje. Udruge, dobitnice natječaja, sudjelovat će na edukaciji o fundraisingu, prvoj takvoj u Hrvatskoj. Cilj je kroz fundraising edukaciju pružiti im znanja i alate kako će svoju viziju i misiju predstaviti građanima i tvrtkama koji žele sudjelovati u društvenoj promjeni koju organizacija želi postići, a za koju joj je potrebna podrška kroz donacije u novcu, naravi i uslugama te ostale vrste podrške.

-Fundraising, odnosno prikupljanje sredstava, postoji kako bi se poticala individualna i koorporativna filantropija i stvarale uspješne neprofitne organizacije. Bit prikupljanja sredstava je u stvaranju odnosa, a donacije su rezultat tog odnosa. Donatori žele pridonijeti viziji vaše organizacije i sudjelovati u stvaranju novih društvenih vrijednosti jer tako ostvaruju svoju humanost i svoje čovjekoljublje. Izgrađujte odnose sa svojim donatorima i učinite ih svojim prijateljima-poručuje Mladenka Majerić.

Podijeli