23.08.2010

Mazda iz dubina

Želja ljubitelja limenih ljubimaca, brzine i adrenalina često je imati automobil koji je savršeno uređen. Tek rijetki ustraju u ovome skupom pothvatu, a mi smo porazgovarali s jednim od ljubitelja "tuninga" koji je svoje zamisli o savršenom automobilu uspio ostvariti.

Mladen Oljača 2003. godine je kupio Mazdu 6 i iako je u početku bio sasvim zadovoljan serijskim izgledom automobila nakon godinu dana kreće ova priča. Automobil je prvo dobio kromirane felge i nove opruge koje su ovjes približile asfaltu. I tako je sve krenulo, a zatim spontano i postepeno razvijala se ideja kakav bi auto mogao biti.

- Ako želite poseban auto ne možete samo kopirati druge, već ako želite nešto novo i inovativno potrebna je mašta. Upravo zato što sam slijedio svoje vlastite misli bez utjecaja drugih, auto je ispao unikatan i odražava moj vlastiti karakter - kaže Mladen.

mazdaizdubina2.jpg

Kada se krene s ovakvom avanturom teško je stati i jedino što ju može usporiti su financijska ograničenja, objašnjava. Nakon samo dva mjeseca počeo je razmišljati o novim branicima. Kako nije pronašao ništa što mu se svidjelo sam ih je osmislio i branici su uskoro bili izrađeni. Pri modeliranju branika bio je predviđen i novi auspuh tako da je jedno povuklo drugo. Poslije je uslijedilo vanjsko uređenje oslikavanjem automobila. Mladen je svoje zamisli realizirao oslikavanjem zračnim kistom, što automobilu daje poseban i originalan izgled.

Nakon toga trebalo je i riješiti problem "prespuštenog auta". Poslije kompliciranog zahvata postavljanja zračnog ovjesa auto je dobio mogućnost spuštanja na 1 cm od poda i dizanja 5 cm više nego što je kod serijskog modela tako da je to i prvi "air raid" u Hrvatskoj. Sada je trebalo ponovno promijeniti felge i urediti unutrašnjost.

Taj proces uključio je tapeciranje u plavu alkantaru i sivi "sky" s ugraviranim japanskim znakovima koji znače «Mazda», ali i sitne detalje kao što su kromirane papučice, plastike oko kvaka i unutarnji pragovi. Potom je na red došla glazba koja je povukla sa sobom kompletno modeliranje novih oplata na vratima, cijelog prtljažnika i druge dorade u unutrašnjosti.

mazdaizdubina3.jpg

U auto je uloženo jako puno u financijskom smislu, šest godina živaca, a s obzirom na vrijeme dorada čak i tri godine bez auta. Osim toga bilo je i prijevara i nestručnosti oko ugradnje audio opreme i problema sa dostavom i ugradnjom prvog zračnog ovjesa, objašnjava Mladen.

- Ljudi,  kada opaze moj ili bilo koji drugi sređeni auto odmah prvo pomisle koliko to sve skupa košta, a nitko ne razmišlja da je potrebno uložiti puno vremena i truda i da se tijekom sređivanja javljaju brojni demotivirajući problemi. Mnogi ljudi znaju cijenu svemu, a vrijednost ničemu - zaključuje vlasnik ovog unikatnog automobila.

Ana Peternac



Komentari
24.08.2010 - res5ect
air RIDE???? il ima ono za komarce???:PPPP
Prikaži ostale komentare ...



Korisničko ime
Prepiši kod

*** Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i bez ograničenja objave komentara te se vgdanas.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje te širenje mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. Komentari koji neće zadovoljavati navedene uvjete bit će moderirani ili izbrisani.Komentiranjem na vgdanas.hr prihvaćate ove uvjete u cijelosti.

Najave - Kultura

Zadnje objavljeno

Utorak - 06.12.2016 Side Project u Galženici
Ponedjeljak - 05.12.2016 Moderna "bajka" Scene Gorica