Novosti Sport Događanja

Kulinarska radionica sa Špičekom i Lajtmanom: „Turopoljska svinja mora postati prepoznatljiv brend na menijima restorana“

23.03.2022. / Petar Brnada

S ciljem da turopoljska svinja postane prepoznatljiv brend prisutan na menijima restorana, Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Veleučilištem Baltazar iz Zaprešića organizirala je kulinarsku radionicu koju su vodili ugledni hrvatski kuhari Tomislav Špiček i Raul Lajtman.

Turopoljska svinja jedan je od simbola Turopolja, ali i veliki potencijal za razvoj poljoprivrede i turizma u našem kraju. Ona ne podnosi industrijski uzgoj u zatvorenom već treba šumsku ishranu i mnogo kretanja, a da dosegne zrelost trebaju joj pune dvije godine. Međutim, upravo te činjenice ovu pasminu svinja čine vrlo cijenjenom – pogotovo iz gastronomskog kuta.

Gradonačelnik Krešimir Ačkar koji je prisustvovao kulinarskoj radionici podsjetio je da Grad Velika Gorica i Plemenita opčina turopoljska zajedno provode programe poticanja uzgoja turopoljske svinje i plasmana proizvoda od njezina mesa.

-Ulaganje u znanje svakako će doprinijeti lakšem ostvarivanju zacrtanih ciljeva i ubrzanom razvoju turizma Zagrebačke županije koji iz godine u godinu bilježi rast posjetitelja, ali i broj aktivnih dionika u turizmu te turističkih proizvoda koji su postali prepoznatljivi. Podizanje kvalitete cjelokupne destinacije jedna je od primarnih zadaća, a ulaganjem u obrazovanje kao i u provođenje projekata sigurnije kročimo prema našim ciljevima - naglasila je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.

Galerija slika

Kulinarska radionica sa Špičekom i Lajtmanom: „Turopoljska svinja mora postati prepoznatljiv brend na menijima restorana“ Kulinarska radionica sa Špičekom i Lajtmanom: „Turopoljska svinja mora postati prepoznatljiv brend na menijima restorana“

Podijeli