Novosti Sport Događanja

"Energično učinkoviti" GSG-a među finalistima Grand PRixa

17.02.2017. / Juraj Odrčić

Stručni žiri 10. dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću objavio je popis komunikacijskih projekata koji ulaze u završnicu ovogodišnjeg izbora, a u jednoj od 12 kategorija je i projekt Gradskog stambenog gospodarstva Velika Gorica.

Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj prijavljen je rekordan broj projekata – čak 68, a žiri ih je ocjenjivao u 12 kategorija. U finale ulaze po tri projekta iz svake kategorije, tj. ukupno njih 36. Kriteriji prema kojima je žiri procjenjivao projekte, su: planiranje i priprema projekta, vrednovanje i ostvareni rezultati, kreativnost i inovativnost te tehnička izvedba projekta. U finale su ušli oni projekti koji su uspjeli dokazati izvrsnost u svim kategorijama kriterija procjene.

GSG Velika Gorica, pod vodstvom tima Quintana komunikacija, prijavilo se projektom "Energično učinkoviti" te se nalazi u kategoriji za izbor Grand PRix za komunikacijsku strategiju. Konkurencija im je NovaTV s projektom "Supertalent 2016. - Više od TV showa" te Hauska & Partner za Danfoss Hrvatska: "(Re)pozicioniranje tvrtke Danfoss Hrvatska", a pobjednici će se znati sredinom ožujka.

- Veseli nas da je prepoznata naša komunikacijska strategija s građanima Velike Gorice koja je uvelike pomogla da bi imali ovako dobre rezultate. Prije svega, najvažnije je da građani vide promjene, ne samo u izgledu zgrada već i kvaliteti življenja u svojim stanovima s manjim računima. Sve je to došlo kroz 16 milijuna kuna uloženih u zgradarstvo lani, a kroz novi natječaj Fonda planiramo velikih 54 milijuna kuna ulaganja u Velikoj Gorici - komentirao nam je Tomislav Landeka, direktor GSG-a V.Gorice sa zadovoljstvom da nakon napornog rada stižu i priznanja.

Podijeli