Novosti Sport Događanja

Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci

03.03.2023. / Ivana Ćurić

Na ideju o pokretanju ovog brenda došla sam nakon što sam i sama postala mama. Sin je tada imao pola godine i kupujući stvari za njega shvatila sam da bih i sama mogla naći materijale koji mi se sviđaju i početi se baviti time-počela je svoju priču Katarina Juric. Iz svog doma u Kučama razvija mali brend namijenjen opremanju dječjeg kutića u svakom domu.

-Jako sam patila na estetiku, volim da je sve u tonu, pa je tako ideja o Baby naturu krenula dok sam svome sinu kupovala tetra pelene, dekice, pokrivače, posteljinu…sve je počelo u jesen 2021. godine kada sam odlučila sama napraviti neku svoju ponudu i krenula u realizaciju- kaže naša sugovornica.

Ispočetka su joj puno pomogle mama i baka koja bi realizirala njenu ideju za šivaćom mašinom, pomogla odrediti dimenzije proizvoda i slično, dok danas već ima i zaposlenu krojačicu. I naravno, kaže, ništa ne bi bilo moguće bez podrške supruga.

-Muž je taj koji me najviše podržao i bez njega ne bih uspjela u tomu, on je glavni za nabavu, financije, kalkulacije, za uskočiti kad što treba oko paketa i slično, on mi je desna ruka-kaže Katarina dodavši kako su reakcije prijatelja bile pozitivne, ali nitko zapravo nije mislio da će cijela priča doći na razinu na kojoj je danas.



-Sad se već to dosta razgranalo, web shop je zaživio na njemu se mogu pronaći svi proizvodi i naručiti. Od same ideje do realizacije trebalo nam je 2,5 mjeseca. Službeno sam otvorila u siječnju prošle godine profil na društvenim mrežama, kad sam imala spremno sve, logo, zahvalnice kupcima i slično-kaže Katarina koja uz stalno zaposlenje sada vodi i ovaj paušalni obrt.

-Posla ima, iako nekome na prvi pogled izgleda jednostavno, tu je u pozadini praćenje narudžbi, količine materijala, webshop. Svi naši proizvodi su od organskog pamuka, koji je prirodan i odgovara osjetljivoj bebinoj koži jer nikad ne bih plasirala na tržište nešto što i sama ne bih kupila svom djetetu-ističe naša sugovornica. A upravo dijete, njihov mali Toma inspiracija je i za nove proizvode ovog brenda.

-Kako on raste, gledam što mu je potrebno i tako zapravo dobivam ideju što sljedeće napraviti. Uskoro će dvije godine, pa sad radimo i veće posteljine, vreće za spavanje s nogavicama, zapravo ovaj naš brend i raste kako raste on-dodaje kroz smijeh.



U paleti proizvoda koje nude na tržištu su muslin pokrivači, tješilice, tetra pelene, posteljina, vezice za dude od tkanine, kartice za fotografiranje i razvojne kartice prilagođene djeci od godine nadalje…

-Najtraženiji proizvod su tetra pelene koje su stvarno mekane, ugodne i svi ih pohvaljuju, svi koji imaju bebe znaju koliko se te pelene koriste. Izrazito nam je bitno da predmeti koji okružuju bebu i njenu osjetljivu kožu budu od prirodnih materijala, tako da su svi naši proizvodi sašiveni od 100% organskog pamuka s OEKO-TEX standard 100 certifikatom-naglašava Katarina.

Uz obveze kod kuće, na radnom mjestu, tek kad njihov mališan ode na spavanje posvećuju se svom obrtu jer iza svake dobre priče stoji popriličan trud, pa tako i iza ove.

-Brinemo o tome da pružimo zdravo i prirodno, jer samo to i želimo za svoje dijete, pa to nudimo i drugima u našoj ponudi-zaključila je za kraj vlasnica Baby natura, još jednog brenda koji niče u srcu Turopolja, a koja priča možda potakne još nekoga da se odvaži na slični pothvat i ostvari svoje snove i ideje.

Galerija slika

Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci Katarina iz Kuča: Majčinstvo ju potaknulo da pokrene brend namijenjen djeci

Podijeli