30.01.2012

Sutra predstavljanje studije utjecaja na okoliš bioelektrane

Predstavljanje Studije utjecaja na okoliš održat će se u Pučkom otvorenom učilištu u Velikoj Gorici, Zagrebačka 37, u utorak 31. siječnja 2012. godine s početkom u 14,00 sati.

Javni uvid u Studiju utjecaja na okoliš za Bioelektranu-toplanu na šumsku biomasu u Velikoj Gorici održava se u razdoblju od 9. siječnja do 8. veljače 2012. godine, svakim radnim danom u vremenu od 8,00 do 15,00 sati, u prostorijama gradske uprave Grada Velike Gorice, Trg kralja Tomislava 34, Velika Gorica (soba 421 na 4. katu).

Svoje primjedbe i prijedloge u svezi Studije zainteresirani mogu upisati u knjigu primjedbi ili dostaviti pisanim putem na adresu Upravnog odjela za prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Velike Gorice, HR-10410 Velika Gorica, Trg kralja Tomislava 34, i to do 16. veljače 2012. godine.

O ovome velikom postrojenju koji će se smjestiti u Sisačkoj ulici, kod skretanja za Novo Čiče, već smo pisali. Tako tekst, video kao i potpunu dokumentaciju možete vidjeti na linkovima.
prahir

Komentari
03.02.2012 - popo1 2
Pa nek ju grade negdje drugdje !!!
02.02.2012 - homer 1
@jajodokrajo ako rukne krško više ćemo mi nastadat nego slovenci.... a mi koristimo daleko manje od 50% koliko bi trebali... ja sam isto za nuklearku, dapače, stavil bi još jednu tamo na istoku zemlje...
02.02.2012 - cool232 1
elektrana - avion je bilo za nuklearke ;) ne razumijem o kakvom zračenju točno pričate? elektromagnetskom? ili ps. Hvala Bogu da je kod nas , a ne u Koprivnici pa smije se i u VG malo investirat..
02.02.2012 - jajodokrajo 2 1
Ali u ovom sluačju je preblizu gradu ,a sto se tice termoelktrane njezina glavna svrha bila bi proizvodnja električne energije a toplina je nus proizvod.Slazem se s Vasom usporedbom elektrana-zrakoplov ,ali ova elektrana tjekom samog svog rada u normalnim uvjetima ima opasno zracenje za industrijsku zonu,a kamoli za stanovnistvo koje je na svega 1km udaljenosti-a gledajuci stupanj zracenja graficki taj kilometar je jos uvijek u crvenoj zoni , (dali ce se zabraniti uzgoj zitarica i ostalog bilja u krugu elektrane koje se preprodaju trgovackim lancima u vg pa i sire-da jedemo „radioaktivnu“ salatu) jos da se dotaknem lokacije-nije odabrana spretno ,a pitam se zasto su nama uvalili taj projekt kad su u pocetku odabrane 4 lokacije za izgradnju upravo ove BE-TE.Jedna od predvidenih lokacija je bila u Koprivnici nedaleko od tvornice Podravka- pa dakle ako je to tako dobar projekt i mnogi ga hvale zasto se TE ne gradi npr u Koprivnici—zato jer div kao Podravka nije to najvjerojatnije dozvolio
02.02.2012 - cool232 1
pa i sami ste protiv projekta koji bi iskoristio domaću biomasu pa očito je da ljudi moraju izvozit da bar išta zarade od toga... možda lokacija i nije najspretnije odabrana ali morat uzeti u obzir da pošto BE-TO postrojenje ujedno zamjenjuje postojeće kotlovnice ne možete biti predaleko od centra grada jer bi samim time gubici u vrelovodnom transportu bili preveliki ( implicira veću potrebnu snagu te veću potrošnju sirovina, veće emisije štetnih plinova..troškove, za okoliš i budget).. ps. malo da se referiram na nuklearku, to Vam je kao vožnja avionom :) statistički najsigurnije dok se avion ne sruši :D e da i ima Vam jedna u Krškom , nije tako daleko ta Slovenija a ako se ikad tamo desi pizdarija bit će Vam skoro isto ko da Vam je u podrumu....
02.02.2012 - jajodokrajo 4
@ cool232... Vi ste za nuklearku onda neka je grade Vama u dvoristu da Vasa djeca i potomci odrastaju uz nju kad mislite da nije stetna.Nemozete reci da u potpunosti nema stetnih plinova , a sto se tice TE-TO koju ste naveli ona je na sva ostala goriva osim na biomasu ,a zna se da je BE-TE VG trebala prvotno biti na plin(svakako bilo bi jeftinije u startu gradnje a i transport goriva bi bio manji problem).Zelim reci da nisam protiv BE-TE ali NE NA OVOJ LOKACIJI i sa ovakvim pristupanjem projektu kakav je prezentiran do sada jer ne jamci nikakvu sigurnost blize okolice(krug od 5km-tu je cjela VG,Novo Cice,Staro Cice,Vukovina i dobar dio prema posavini).To da svaka pilana ima ostataka i koji ulazi pod biomasu to stoji međutim postavlja se pitanje u kolikim je to mjerama,sigurno da sve pilane u okolici nemogu imati 500 t otpada dnevno ,i to 12 mjeseci u godini ,koliko je potrebno da bi postrojenje radilo i davalo navedenu snagu,i onda dolazimo do situacije da ako nema goriva a moraju isporuciti el. en. Sto kad pomanjka te biomase......dovozit ce sav otpad i to ce postat spalionoca smeca(vec sam naveo sve prije) i to je samo jedan mali dio od jos mnogo drugih koji nije razjasnjen u studiji .Sto se tice toga da izvozimo nase sume tj biomasu to je iz razloga sto netko ima veci profit od toga da izveze nego da se kao takvo prenamjeni u mnoge korisne svrhe a i za to ima mogucnosti.
02.02.2012 - cool232 3
@jajo.. vidim da ste se jako angazirali ako analiziranje situacije, ali nažalost raspolažete krivim podacima... 20 MWh je prava sitnica tj. malo bolja toplana jer ako pogledate TE-TO elektranu u Zagrebu koja ima 5,6 blokova min snage 50 MWH onda Vam je naravno jasno koliko je ovo slabo...( ja sam za nuklearku op.)... http://www.hep.hr/proizvodnja/osnovni/termoelektrane/teto.aspx kao što viditi pogonsko gorivo za ovo postrojenje je plin i lozivo ulje koje ne proizvodi CO,CO2 i ostale plinove na sreću ;) Biomasa se trenutno izvozi iz Hrvatske u Madarsku Italiju te ostale zemlje..pošto nama ne treba oni će znat iskoristit "drvni otpad"...usotalom svaka pilana proizvodi biomasu kao neiskoristivi dio drveta. pa bolje da se stranci griju na naše šume nego mi....
02.02.2012 - jajodokrajo
.-@ Mariovg -i ja sam za OiE (npr solarna en. ,vjetroenergija ...)ali ne ove vrste, jer da bi se ove energija obnovila treba minimalno 50 godina -i da prema procjeni svjetskih obrazovanih strucnjaka elektrane na bilo koju vrstu en veceg postrojenja NISU isplativa a od ove koju misle graditi imat ce koristi grad Zagreb a ne VG-pa neka si je grade tam pod sljemenom—i tam imaju biomase,al ne to kaj je tam pod bregom je elitni dio grada a nam bi uvalili smece a izvukli korist. @debilander&bu da sada se ceka potez na visem nivou,modutim ako treba ici cemo u peticiju jer od BE-TE do centra VG ima svega 1500m(sto je jako malo)pa se i goricane puno toga ima za pitati
02.02.2012 - jajodokrajo 1
@ dipl. ekolog - slazem se da je BE-TE na bio masu dobar projekt ali ne za naš kraj i ne na ovoj lokaciji gdje je sadasnjim planom predvidena (ne iz razloga :sto ce posjec vukomericke gorice koje su pluca turopolja, unistit ce prometnice dnevnim dovozom 28 slepera,radijacija je velika a u slucaju problema i ostecenja elektrane moze doc do katastrofe velikih razmjera jer nemojmo zaboraviti biti ce to najveca termoelektrana u RH od 20MWh,u pitanju su otpadne vode kao i kruti odpad elektrane (dnevno 25 t),i jos niz nepobitnih cinjenica koje su u studiji neobjasnjene)postavlja se jos vazno pitanje –AKO je to BE-TE koja je namjenjena za proizvodnju elektricne energije a kao nus produkt dolazi toplinska en tom toplinskom energijom ce se zagrijavati stanovi i sluzit ce umjesto postojecih toplana-KUDA SA TOM TOPLINOM U LJETNOM PERIODU- najvjerovatnije ce je ispustati u atmosferu a u tom slucaju jos vise dovoditi do globalnog zatopljenja ,sto se tice vrtica ne nece biti jeftiniji a pogotovo ne odmah ,i kako Vi velite“ a kada bi se malo PODMAZALI STANOVNICI ČIČA, odmah bi dali da im se izgradi u dvorištu“ ne nebi to dozvolili jer su svjesni stetnih plinova i cesticnog pepela koji bi ugrozavao zdravlje cjele okolice u krugu od minimalno 5km ,nadalje svjesni su vjetrova koji pusu i u kojim smjerovima kao i o vodi koja im je neophodna(jer vecina nema gradski vodovod) . i dali je elektrana u Gospiću na biomasu ili na plin (a goricka je trebala prvotno biti na plin).Kada im nestane tzv biomase(a u studiji nije definirano sto sve spada u tu biomasu dali samo kora i odpadci od drveta ili cak i vise od toga) tada cemo imati SPALIONICU OTPADA u svom dvoristu I TO NE SAMO NASEG OTPADA NEGO I NASE OKOLICE U KRUGU OD 100 KM(Zagreb,Sisak,Karlovac od vecih gradova-i ostali) treba naglasiti da ovaj projekt jos nema nikakve dozvole (kolko se zna) pa ni nadleznih ministarstva.-@
01.02.2012 - debilander&bu 1
@jajo_ Kakvi su daljnji koraci MO? Na radiju je bilo govora o lobiranju u Saboru i peticiji...
01.02.2012 - Mariovg 5
Svakako podržavam ovaj projekt kao i svaki projekt OiE, ali sam mišljenja da cijene u vrtićima nema šanse da se zbuste radi ovakih projekata jer tko se imalo razumije u projekte OiE zna da su oni užasno skupi i bez poticaja države nisu nikako komercijalno isplativi.
01.02.2012 - dipl. ekolog 8 2
Biomasa je zakon, pogledajte samo primjer u Gospiću. Elektrana u Gospiću grije sve pa i vrtiće, a goričani se žele na poskupljenje cijena vrtića, eto vrtići će odmah biti jeftiniji. nitko se ne žali na toplane u centru grada koje su smještene između najvećih zgrada, a samim time će zatvoriti te toplane po gradu i imat ćemo čisti zrak u centru. a kada bi se malo PODMAZALI STANOVNICI ČIČA, odmah bi dali da im se izgradi u dvorištu. Za sve ostale inf o neštetnosti bioelektrane i čistoj gorici obratite se udruzi BIOSFERA. biosferazagreb@gmail.com Potvrdio Vanja iz udruge za zaštitu okoliša BIOSFERA !
31.01.2012 - cool232 8 2
trebamo nuklearku izgradit ovo je preslaba elektrana :D
31.01.2012 - jajodokrajo 3 6
LJUDI razmislite kakve ce to strahovite posljedice imati na nas okolis,nase zdravlje,a nitko ne iskljucuje da kada nestane bio goriva nece spaljivati sve i svasta-dakle drugim rjecima POSTAT CE TO SPALIONICA OTPADA U NASEM DVORISTU i to ne samo naseg otpada nego i vecih gradova u okolici(Zagrb,Sisak,...).......dali to želite ?
Prikaži ostale komentare ...



Korisničko ime
Prepiši kod

* Komentari na stranicama vgdanas.hr se objavljuju u realnom vremenu i bez ograničenja objave te se vgdanas.hr ne može smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje te širenje mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. Komentari koji neće zadovoljavati navedene uvjete bit će moderirani ili izbrisani. Komentiranjem na vgdanas.hr prihvaćate ove uvjete u cijelosti.